محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

قلبهای کوچکم

وقايع اتفاقيه .....

1395/2/13 20:25
نویسنده : مامان ناز
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

احوالات ؟

خداروشكر . سلامتي برقرار.....

بچه ها طبق معمول مشغولند  . امتحانات پايان سال زهرا خانم از

25 ارديبهشت شروع ميشه و تا قبل ازشروع ماه مبارك رمضان تموم

ميشه . امتحانات محمدحسين هم از 18 ارديبهشت شروع ميشه

تا آخر ارديبهشت .

اتفاقات خوبي كه افتاد:

فاطمه حلماجون ، دختر خاله سيمين 15 فروردين بيست روز زودتر

ازموعد مقرر به دنيا اومد. 

فاطمه جون ، دختر زنعموزينب هم تقريبا دوهفته بعد از حلما جون

به دنيا اومد .

قدم هردوشون مبارك و زير سايه و تحت عنايات خانم فاطمه زهرا(س)

بزرگ بشن ان شاالله .

عزيز دلم هم 29  فروردين رفت كربلا و خداروشكر صحيح و سلامت

برگشت . خداجونم ازت ممنونم كه دوباره صحيح و سلامت به من

برش گردوندي .

من هم اين چند وقت سرگرم فاطمه حلما هستم و به قدري بهش خو

گرفتم و عادت كردم كه اگه يه روز عشقكم رو نبينم دلم بدجور هواش

رو ميكنه .

امروز خاله سيمين كار داشت و رفته بود بيرون . موقع برگشتن

محمدحسين ، فاطمه جون رو لباس پوشوندم و پياده رفتيم تا مدرسه

دنبال محمد حسين . اونجا مدير مدرسه ، بچه رو ديد و كلي ذوق كرد

آخه باباي فاطمه كه عمو معين باشه شاگرد همون مدرسه بود .

خلاصه كه فاطمه حلماجون در 28 روزگي طعم خوش مدرسه رفتن رو

چشيد .........

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سیمین
8 تیر 95 13:01
خیلی عزیزی واسمون خاله جون الان شما نجف هستین و ما در فراق می سوزیم خوش بسعادتتون التماس دعا