محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

قلبهای کوچکم

گزارش ماه مهر آقای محمدحسین

1392/8/17 22:00
نویسنده : مامان ناز
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دو گل خوشگل و همیشه شادابم 

گزارش : 

تا امروز که دهم آبانه : 

زهرا جونی که کلاس پنجمه و مشغول درس ، انشااله که موفق باشه همیشه .

ولی زهرا جونم قبلا هم گفتم که نمیتونم عکسهای شما رو بذارم . ولی با اجازه 

دخترکم می خوام چند تا از عکسهای این یک ماهه محمد حسین رو بذارم . 

محمد حسین خان جان هم که تا آلان نگاره ها رو تموم کرده و از حروف الفبا هم 

آ - ا - بـ - ب - د - رو خونده یعنی تا الان سوادش به اندازه خوندن جمله معروف

بابا  آب داد  ه .   سوره توحید رو هم به زبون انگلیسی تقریبا یاد گرفته البته یه 

کم دیگه باید تمرین کنه . 

عسلم چند تا از عکسهات رو میذارم تا برات به یادگار بمونه : 

 

این عکس برای روزی که ورزش دارین و روزهای ورزش از صبح با لباس ورزشی 

به مدرسه میرین .  

 

این کادو ها برای روز جهانی کودکه که بهتون دادن ، یه تراش رومیزیه که شکل ماشینه 

 

 

عکسهای پایین برای روز جشن قرآن شماست که برای خودش ماجرایی داره . همون 

اوایل مدرسه ها بود که خانم مدیر بهم گفت که هرسال یکی از مادرها

کتابهای قرآن بچه ها رو تزئین میکنه و براشون جشن میگیریم تا با خاطره ی

خوش با قرآن انس بگیرن و فعلا چون با بقیه مادرها خیلی آشنایی نداریم

از شما خواهش میکنم که این کار رو قبول کنین که ما هم قبول کردیم و یه روز

با خاله سیمین که دستش درد نکنه رفتیم بازار بزرگ و بعد از کلی تفکر به این

نتیجه رسیدیم که پوشال نقره ای بخریم و روی کاغذ آچهار بچسبونیم و آن رو

توی یه کاور بذاریم و از همه طرف محکمش کنیم و آخر سر هم یک گل بنفش

روش بچسبونیم که نتیجش این شدکه میبینیدالبته که اون روزیک بسیج 

همگانی راه انداختیم و با کمک خاله نسرین و خاله سعیده و خاله سیمین که

همه عاشق خدمت در راه قرآن هستند این تزئینات رو درست کردیم و

خوشبختانه مادرها و بچه ها وخانم معلم و کادرمدرسه خوششون اومده بود

و کلی تشکر میکردن . من هم از همین جا از خاله جون ها تشکر میکنم . شکرا 

 

 

اینم تصویر تزئین شده یکی از کتابها : 

 

اینها هم بقیه مراسم جشن قرآن 

 

 

 

این عکسهایی رو هم که میذارم برای آزمایش ها و درسهای علومه ، راستی محمد حسین 

یه تحقیق راجع به جانوران مفید و اهلی داره که هفته سوم آذر باید کنفرانس بده و اینجانب

هم پاور پوینتش رو آماده کردم و هرروز برای من و خاله جون ها کنفرانس میده تا برای اون 

روز آماده بشه . یه تحقیق دیگه هم راجع به زیست توده داره که صد البته اول باید خودم 

برم تحقیق کنم بعد هم آقا رو آماده کنم . 

 

 

اینجا هم دارن عکس سایه هاشون رو روی زمین نقاشی میکنن :

 

 

اینجا هم ماسک حیوانات مختلف رو درست کردن و با هم بازی می کردن . در رابطه با یکی 

از نگاره ها بود .

محمد حسین چهارمین نفره ، همون پیشی که می بینین . البته هر چه قدر دنبال ماسک 

گشتم پیدا نکردم چون فرصتم کم بود . آخرش هم از اینترنت یه عکس پیدا کردم و روی مقوا 

چسپوندمش .

 

 

اینم از گزارش ماه مهر .

انشاالله که روز به روز موفقیت های بیشتری رو کسب کنید . برای هر دو تا گلم دعا میکنم . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی فاطمه زهرا
10 آبان 92 13:41
سلام عزیزم خدا حفظش کنه گل پسرت رو ان شالله مدارج علمی بالاتر بره و موفق باشه


سلام ممنونم با دعای شما انشاالله .
مامان ریحان جیگر
10 آبان 92 21:23
خدا قوت گل پسری. ماشالا به محقق کوچولو که کنفرانس هم باید بده، موفق باشی عزیزم
حالا مامانیش چه جوری اینهمه عکس تونستی بگیری ؟؟


سلام خاله جون . ممنون . این عکسها هم خودش حکایتی داره . به همه سلام برسونین.
زینب
11 آبان 92 11:49
افرین محمد عزیزم جیگرشو که اینقدر با این لباس ناناز میشه تزیین کتاب قرانم خیلی خیلی عالی و جذاب بود دست همتون درد نکنه انشاالله همتون در پناه قران باشید با اینکه به شدت از پیشی میترسم ولی این ماسکه عالی شده...انشاالله روز به روز در راه پیشرفت و موفقیت های بیشتری قدم بگذاری عزیزم و همینطور زهرا خانمی گل بوس برای نانازی هاراستی پیشاپیش فرارسیدن ایام محرم تسلیت التماس دعای خیلی زیاد دارم


سلام خاله جونی . ممنون . ما هم التماس دعا داریم . تهران اومدین پیش ما هم بیایین .
مامان نفس طلایی
11 آبان 92 19:46
عزیزم چه ماسک خوبی شد هااا... کنفرانسش هم عالی میشه انشالله ... موفق باشی شیطونک من ...
در درونم شباهت های زیادی با محمد حس می کنم یکیش هم سر به سر گذاشتن و اذیت کردن هاااا


سلام خاله جون مرسی ممنون
خاله سعیده
12 آبان 92 22:29
الهی فدای عزیزای دل خاله بشم
زهرا جونم همیشه موفق و شاد باشی
محمدم خیلی پاورپوینتت رو قشنگ اجرا کردی ! کیف کردم خاله
سلام خاله جون مرسی