محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

قلبهای کوچکم

خدایا ....

1393/2/1 15:12
نویسنده : مامان ناز
206 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم . خدا جونم . خدا جونم .....

مهربونم.....

همه وجودم.....

دلم گرفته . لطفا هوای دلمو داشته باش .....

کاش عید نمیومد ....

کاش پنجم فروردین نمی شد .....

کاش دوباره مارو تنها نمی ذاشت و نمی رفت .....

کاش زودتر پانزدهم فروردین می شد .....

کاش زودتر برمی گشت ....

کاش اصلا من رو هم با خودش می برد .....

کاش منم به خونه ی خودت دعوت می کردی .....

کاش میومدم و یه عالمه انرژی مثبت ازت می گرفتم و بر می گشتم .....

کاش یه نگاهی هم به دل پر از دلتنگی من می کردی .....

می خوامت خدا جونم . می خوامت از ته دلم .

بخواه منو .... بخواه منو ..... بخواه منو .......

لااقل برای سفر بعدیش که اردیبهشته .....

دعوتم کن تا لااقل اون موقع باهاش بیام به پابوسی ات . به دست بوسی ات

به بوسیدن روی ماهت  رب من اله من معبود من .....

عزیز دلم .....

دوستت دارم خدای مهربونم ......

کمکم کن تا بتونم دوریش رو تحمل کنم .......

دلم گرفته .... یه عالمه .....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
20 اسفند 92 13:55
انشالله بزودی قسمتت میشه خواهر جون انشاالله با دعای شما و باهم مثل دفعه قبل .
مامان ریحان جیگر
21 اسفند 92 23:31
سلام خواهر جون خصوصی سلام عزیزم . ممنون . برات پیام خصوصی میذارم .