محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

قلبهای کوچکم

عزيز دلم تولدت مبارك .

1391/11/17 13:36
نویسنده : مامان ناز
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزهاي دلم

ديروز كه روز 16 بهمن بود جيگرطلاي مامان 

 6 سالش رو تموم كرد و رفت توي دنياي 7 سالگي.

 محمدحسينم بزرگ شدنت مبارك .

از آقاجون ، مامان جون و همه خاله ها و دايي و

مخصوصا از ريحانه جونم هم ممنونم كه تولد قند عسلم

رو تبريك گفتن .

زهرا خانومي هم خونه رو براي داداش كوچولوش

تزئين كرده بود .

مامان خانمي هم رفته بود مدرسه زهراجوني تا

كارنامه اش رو بگيره بعدهم بابايي با دوتا جوجوهاش

اومدن دنبال ماماني و سرراه يه كيك تولد كوچولو

خريدن و يه تولد چهارتايي گرفتن . جاي همه ي

عزيزانم سبز . ازهمين جا بفرمايين كيك ،

 نوش جانتون !

 

 

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
18 بهمن 91 14:59
عزیزم محمدم تولدت مبارک ستاره ....
عجب کیکی داری هاا ...
ولی خدایی تو کل بچه ها من و ت. یار هم بودیم ها تو شیطونی کردن ... الهی دامادیت جیگر ...


سلام خاله جون . مرسي . انشااله تولد نفس طلايي .
لحظه های من و تو
18 بهمن 91 22:58
مبارک باشه . انشالله تولد صدسالگیش رو براش بگیری


سلامت باشيد . انشاالله .
مامان ریحان جیگر
30 بهمن 91 11:34
سلام نفس خاله خیلی خیلی مبارکه... کاش کی که صد ساله بشی، نه صد و بیست ساله بشی، نه صد و بیست سالم کمه ، کاش که همش زنده باشی
زینب
28 فروردین 92 4:12
سلام عسلای من خوبید؟وای چه کیکی جای من خالی!دلم خواست...نوش جونتون تولدت مبارک عزیزکم...


سلام جاتون واقعا خالی . پس یک کیک عالی طلب شما از طرف ما .