محمدحسین محمدحسین ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

قلبهای کوچکم

عجب رسميه ، رسم زمونه !!!

1391/11/17 13:31
نویسنده : مامان ناز
340 بازدید
اشتراک گذاری

چه دنياي بدي ، نميدونم شايدم چه دنياي خوبي !!!

يه جورهايي همه سرشون گرمه . يكي شاده يكي

 غمگين ، يكي با غصه هاش ، مي سازه يكي انقدر

 شاده كه فكرنميكنه يه روزي غم به سراغش بياد .

 يكي مثل من تولد بچه اش رو جشن ميگيره و يكي 

بايد تو غم رفتن عزيزش به ماتم بشينه . 

يه ساعت پيش همسرجوني زنگ زد و گفت كه پدر

حاج آقا رحيم به رحمت خدا رفت . همون ايامي كه 

براي چهلم مامان جون مشهد بوديم مريض شده بود

و مامان جون و آقاجون اينها مرتب به عيادتش مي رفتن . 

حالا ديگه بار و كوچش رو بست و رفت به جايي كه ديگه

كسي نمي تونه به عيادتش بره . 

از خودم به خودم گله دارم  نميدونم چرا بااين كه مي بينم

رفتني هست و پشت سر اون حسرتي از جنس دست

 نيافتن ، چرا بيشتر وقت نميذارم و به ديدن اون عزيزهايي

كه از جونم هم بيشتر دوستشون دارم نميرم .

دوري راه ، بچه داري ، كار شركت ، همه و همه بهونه ان

براي اينكه خودم رو گول بزنم . دلم براي مامان بزرگم

تنگ شده . دلم تنگه .

خدايا به خانواده اش صبربده و به بركت و حرمت لباس

روحانيتش روحش رو غريق رحمتت بفرما . آمين .

آقاجون اينها دارن از شمال برمي گردن تا شبونه همراه

همسري با ماشين به طرف مشهد حركت كنن و به

تشييع برسن .گويا هيچ پروازي براي امشب جا نميداده .

به خودت مي سپرمشون  اله من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
18 بهمن 91 14:58
خدا رحمت کنه یه نفر فوت می کنه و یه عمر باید از بقیه کم شه تا مسافرا سالم برن و برگردن ... اگه بدونی دیشب بر من چه گذشت ...
مامان نفس طلایی
20 بهمن 91 16:23
بابا اراشگر ... دمت گرم ... عالی شد
مامان نفس طلایی
11 فروردین 92 11:09
عزیز هم رفت .... کی نوبت من می رسه .... قلبم تیر می کشه ..... انا لله و انا الیه الراجعون ................
زینب
28 فروردین 92 4:15
سلام خواهر مهربونم...خوبی؟چه عجب بابا اومدی!بازحمتای ما؟جوجوهای من خوبن؟ببوسشون...دوست دارم عزیزم


سلام عزیزم شمارحمتین . حسین عزیزم چطوره ؟دلمون براتون تنگ شده .
زینب
3 اردیبهشت 92 12:59
زینب
14 خرداد 92 17:25
سلام خواهری خوبی؟کم پیدایی...زهرا و محمد خوبن؟ دلم حسابی براتون تنگ شده تولد زهرا جونم مبارک باشه که برا خودش حسابی خانمی شده از طرف من حسابی بوسش کن همینطور محمد جیگرو...دوستون دارم


سلام عزیزم . شما چطوری ؟ حسین عزیزم چه میکنه . دل ما هم برای شما تنگ شده . راستی زیارتتون هم قبول باشه .
زینب
3 تیر 92 2:51
برخیز که حجت خدا می اید/رحمت ز حریم کبریا می اید/از گلشن عسکری گذر کن که سحر/بوی گل نرگس از فضا می اید...میلاد منجی دوعالم بر شما مبارک


عید شما هم مبارک خانم گل .